Oldal kiválasztása

ADATVÉDELEM ÉS PANASZKEZELÉS

A Biokom Nonprofit Kft. adatvédelmi és adatkezelési szabályzatát az alábbi linken tekintheti meg.

 

A szabályzat megtekintéséhez, kattintson ide.

Jogvita esetén joghatóság vagy illetékes bíróság kikötése: A közszolgáltatási szerződésben foglaltaknak megfelelően a felek az esetleges jogvitát egyeztetés útján rendezik, megegyezés hiányában a jogvita eldöntésére a Pécsi Járási Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

Szóbeli panasz

A szóbeli panaszt a szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha az ügyfél a panasz kezelésével
nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja a felhasználónak, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az ügyfélnek legkésőbb  30 napon belül az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.

Írásbeli panasz

Az írásbeli panaszt a szolgáltató a beérkezését követően köteles írásban 30 napon belül érdemben megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a szolgáltató indokolni köteles. A szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni. A panasz elutasítása esetén a szolgáltató köteles az ügyfelet írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság, vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

A szolgáltató indokolt esetben legfeljebb 15 nappal meghosszabbítja az ügyintézési határidőt, amelyről a panasztevőt írásban értesíti.

Amennyiben az ügyfél panasza nem jogos: a szolgáltató az ügyfelet írásban, indokolással ellátva értesíti.

Amennyiben jogos: a szolgáltató haladéktalanul intézkedik az eljárás javítása érdekében, és egyidejűleg a panasz bejelentőjét maximum 15 napon belül írásban tájékoztatja a kivizsgálás eredményéről, a jogos észrevételekhez kapcsolódó intézkedésekről.

Jogos panaszokhoz kapcsolódó kárigény esetén, a panaszkivizsgáló szervezeti egység megvizsgálja a bejelentett kár jogosságát, mértékét és megállapítja az ügyfél jogos kárigényét.

Nem tekinthető ügyfél panasznak:

–   tájékoztatást kérő megkeresés
–   hibabejelentés
–   kárbejelentés
–   az ügyféllel szembeni jogos követeléseknek, elengedésének, részletfizetésének engedélyezése

Felügyeleti hatóságok:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési cím: 7602 Pécs, Pf.109.
Telefon: 72/507-154
Fax: 72/507-152

Baranya Megyei Kormányhivatal Pécsi Járási Hivatal Műszaki Engedélyezési, Fogyasztóvédelmi és Foglalkoztatási Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 7630 Pécs, Hengermalom u. 2. II. emelet
Telefon: 72/795-398
E-mail: pecs.fogyasztovedelem@baranya.gov.hu

Települési Önkormányzat Jegyzője
Pécs Város jegyzője, Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal

Cím: 7621 Pécs, Széchenyi tér 1.
Telefon: 72/533-823
E-mail: jegyzo@ph.pecs.hu